Oznámení o plánované fúzi

Oznámení o plánované fúzi

Oznámení o plánované fúzi společností Autospol Uherské Hradiště s.r.o., IČO 292 85 551 a společnosti CAR CENTRUM člen skupiny AUTO UH s.r.o., IČO 005 49 011

Dovolujeme si Vás informovat o plánované fúzi společností Autospol Uherské Hradiště s.r.o. a společnosti CAR CENTRUM člen skupiny AUTO UH s.r.o.. Na konci roku 2025 dojde ke sloučení těchto dvou společností. Důsledkem této fúze vznikne silnější a stabilnější partner, který bude lépe reagovat na potřeby zákazníků, zvýší se efektivita poskytovaných služeb a tím se posílí naše pozice na automobilovém trhu.

Vzniká nová silná značka na automobilovém trhu: AUTOSPOL

Vzniká nová silná značka na automobilovém trhu: AUTOSPOL více...

Zimní doplňky a příslušenství s 25% slevou

Právě teď máte možnost získat prvotřídní zimní doplňky s výhodnou 25% slevou! více...

Originální baterie FIAT se slevou 30 %

Využijte jedinečnou příležitost a získejte slevu 30 % na originální baterii do svého vozu! více...

Zajímává Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.